Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/drvin/public_html/dv/libraries/joomla/application/application.php on line 481
Cennik : Mezoterapia

Warning: Declaration of VirtueMartControllerProductdetails::display() should be compatible with JController::display($cachable = false, $urlparams = false) in /home/drvin/public_html/dv/components/com_virtuemart/controllers/productdetails.php on line 31

Warning: Declaration of JParameter::loadSetupFile($path) should be compatible with JRegistry::loadSetupFile() in /home/drvin/public_html/dv/libraries/joomla/html/parameter.php on line 0

Warning: Declaration of VirtueMartModelMedia::store(&$data, $type) should be compatible with VmModel::store(&$data) in /home/drvin/public_html/dv/administrator/components/com_virtuemart/models/media.php on line 0

Mezoterapia

MEZOTERAPIA - ostrzykiwanie skóry koktajlami składników aktywnie stymulujących skórę. Cena zabiegu 350-1200 pln (w zależności od użytego preparatu oraz rozległości zabiegu)
Mezoterapia_4f57e17c2d863.jpgMezoterapia_4f57e17c2d863.jpg
Price:
Sales price: 300,00 zł

Opis  zabiegu

Mezoterapia jest zabiegiem polegającym na ostrzykiwaniu skóry twarzy, szyi i dekoltu ( lub innych okolic ciała) koktajlami substancji aktywnych, w celu  pojędrnienia, poprawy napięcia i elastyczności skóry. Powierzchowne wstrzykiwanie preparatów pozwala na lepsze przyswajanie przez skórę zawartych w nich witamin, minerałów oraz czynników stymulujących procesy wzrostowe komórek. Seria zabiegów  pozwala zmniejszyć widoczne objawy starzenia się skóry i ograniczyć szybkość pojawiania się nowych.  Zabiegi mezoterapii wykonywane są metodą klasyczną - za pomocą igły i strzykawki oraz przy użyciu specjalnego aparatu do powierzchownych nakłuć skóry - dermarollera.

Zabiegi mezoterapii wykonywane są także w okolicach ciała objętych szczególnymi problemami zdrowotnymi, np. w obrębie skóry owłosionej głowy oraz w okolicach powstawania cellulitu i drobnych depozytów tkanki tłuszczowej.

CENY ZABIEGÓW MEZOTERAPII

• Mezoterapia twarzy, szyi i dekoltu - Bioregen, RRS Eyes - 350 pln / 1 amp ( 650 pln/ 2 amp)
  • Mezoterapia skóry głowy - Dr CYJ Hair Filler - 650 pln / 1 amp
  • Ujędrnianie skóry ramion, ud i innych okolic ciała - Stretch Care - 350 pln/ 1 fiolka

Standardowa kuracja

Zazwyczaj podczas kuracji wykonuje się około 4-6 zabiegów.  Rytm kuracji zależy od stosowanego preparatu.

Wskazania:

• Profilaktyka starzenia się skóry
  • Utrata jędrności i elastyczności skóry
  • Elastoza posłoneczna
  • Wypadanie oraz osłabienie wzrostu włosów, utrata ich gęstości
  • Miejscowe depozyty tkanki tłuszczowej  oraz objawy celulitu w obrębie ud, pośladków i brzucha
  • Wiotkość skóry ramion, ud, kolan i brzucha

• Aktywna opryszczka wargowa
  • Alergia na kwas hialuronowy oraz inne składniki preparatów
  • Ciąża i okres karmienia piersią
  • Ciężkie choroby ogólnoustrojowe ( kolagenozy, choroba Hashimoto, cukrzyca, choroba niedokrwienna serca, etc. -  w fazie aktywnej)
  • Stany zapalne skóry